Hubungi Kami

Cara yang paling kami gemari adalah melalui email. Ini adalah kerana melalui email, kami tidak akan terlepas daripada sebarang pertanyaan dan permintaan anda. Namun begitu, anda boleh juga menghubungi kami melalui talian telefon yang kami bekalkan.

Email : faicreationphotography@gmail.com

No. Telefon : 011-1528 8105
016- 807 8425

Atau isi borang pertanyaan di bawah:-

17 responses to “Hubungi Kami

  1. salam, bleh x bagi quotation utk pakej pertunangan yg ada dvd unlimited snap, 2 gamba 8R ngan 1 custom album?majlis kat ipoh, 31 dis 2010..hanta kat emel saya ye.. =)

  2. nak tanya kalau tarikh 27/11 masih kosong tak ye

  3. tarikh 5/12 masih kosong??

  4. ade sample yg lain x?

    • galeri masih dalam pembinaan… yg komfom ada cuma satu shj iaitu gambar yg diambil di taiping bulan 6 hari tu… yang lain2 dah hilang bersama2 harddisk yang telah corrupt….đŸ˜¦

      skrg tgh cuba mencari sekiranya ada gambar2 lama yang terselit di mana2…

      saya akan infokan cik dalam masa terdekat ye….

  5. area n.9 mmg ambk kn?

  6. Salam, saya berminat dgn pakej 5..mjlis 4/6/11..still avlble x tarikh tu?

  7. kalau cam tu, ptg ni saya bank in kan deposit, rm 100 kan?
    no akaun sama mcm yg kat bawah ni, btul tak?

    Penama : MOHD FIKRY BIN ADNAN
    No. Akaun : 155078313803

  8. Lupa lak nak inform, 4/6/11 termasuk akad nikah, sanding & outdoor..de tmbhan hrga tak?akad nikah dlm kul 9…

  9. ok, thanks 4 info..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s