Photoshoot terakhir tahun ini…..

Assalamualaikum & Salam 1Malaysia,

Dah lama sangat tak update blog… semuanya gara2 laptop yang menggila. Alhamdulillah, hari ni saya berpeluang untuk update blog saya yang dah lama bersawang ni… huhuhu….

Erm, tak lama lagi tahun 2011 akan melabuhkan tirainya dan tahun 2012 pula akan mengambil alih… Tahun 2011 ni merupakan tahun yang menyeronokkan (in term of photoshootla….). Tahun ni saya mula mengambil tugasan fotografi perkahwinan banyak sikit berbanding tahun2 sebelumnya. Tahun ini juga saya telah menggantikan gadjet lama dengan gadjet baru yang terkini bagi meningkatkan mutu & kualiti gambar yang diambil. Pelbagai teknik & kemahiran baru telah saya pelajari dan aplikasikan dalam setiap tugasan saya. Alhamdulillah segalanya dapat dilaksanakan dengan baik dan setiap hasil produk telah selamat sampai ke tangan pengantin2 dengan kepuasan yang dapat dikesan di muka mereka. Ianya adalah sesuatu yang amat bernilai kepada para jurugambar. Reaksi pengantin melihat hasil adalah lebih menyeronokkan berbanding semasa menerima bayaran… hehehehe….

Untuk post ini, saya lampirkan sekali beberapa keping gambar (dalam bentuk slideshow)  bagi tugasan terakhir saya pada tahun ini….🙂

This slideshow requires JavaScript.

5 responses to “Photoshoot terakhir tahun ini…..

  1. Pengunjung Setia

    Bro, sabar bro.. yang melabuhkan tirai tahun 2011, bukan 2012.

  2. suzana n fauzi (suzi fauzana)

    fik …
    terima kasih byk2. ramai yg puji kt sekolah gmbr yg fik ambl cntk2.
    kwn adk akk ade tnya cameraman mana. akk dh bg dia website fik. klu dia berminat ape salahnye kan.

  3. suzana n fauzi (suzi fauzana)

    amboii fik cuba tgk tahun bape tu .. 2012 pun belum lg.

  4. Pengunjung Setia n Kak Suzana n Fauzi, hahaha….. timasih bgtau… dah mabok agaknya… akekekeke… dah baiki dah post kat atas…. akekekeke…

  5. kak suzana, thanx promote…. hehe….

Leave a Reply

