Domain baru…

Assalamualaikum & salam 1Malaysia,

Alhamdulillah… akhirnya blog ini berjaya mendapatkan domainnya sendiri. takperlu lagi guna domain name wordpress yg panjang tu… hehehe….

Itu sahajalah post utk hari ini…🙂

6 responses to “Domain baru…

  1. fik x nak mai kuching ker?buat bengkel fotografi time cuti skolah…ajak geng2 kpli skali..mesti best..akak jd peserta pertama mendaftar heheh..susah nak cari bengkel fotografi kat sini…sambil tu bleh bwk ank isteri fik jalan2 hehehe

  2. kalau nak ambk gmbr portrait kan, lens apa yg paling sesuai nak guna?

    • lensa ada byk… nak kata sesuai, kena ikut gak ah.. tp, kalau yg klasik org kata 85mm, 50mm n yg lensa panjang2pun sesuai utk amek potrait… tp, lensa kit pun dah sesuai dah utk potrait kalu reti guna… hehehe….

  3. bleh jer ajar akak yg baru masuk pra sekolah ni…fik kan dah sekolah menengah fotografi kan heheheh…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s