Free Gift Buat Pengantin

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia,

Baru-baru ni saya telah menghasilkan sebuah tayangan slideshow dalam format DVD yang saya jadikan sebagai salah satu free gift buat pengantin Foziana & Zulkefli. Biasanya saya tidak akan menyatakan apa2 tentang free gift ini kepada para pengantin semasa saya mengambil tempahan mereka. Ini bertujuan supaya saya mendapat sedikit kebebasan utk memberi free gift mengikut pilihan saya. Kemungkinan saya tiada masa untuk menyediakan tayangan slideshow, jadi saya boleh memberi barangan lain sebagai free gift yang tidak menggunakan masa saya. Namun, walauapapun free gift yang saya pilih, ia tetap akan menjadi sebuah hadiah yg memberi kenangan bermakna buat pengantin. Berbalik kepada pasangan pengantin Foziana & Zulkefli tadi, saya telahpun menyediakan tanyangan slideshow dlm bentuk DVD buat mereka dan Alhamdulillah mereka berpuas hati dengannya… Berikut adalah sedikit tayangan slideshow yang saya sediakan buat mereka. P.S-kualiti gambar di sini agak teruk berbanding di dalam DVD kerana telah di compress ke dalam format flv… Harap Maklum….🙂

Leave a Reply

